Sakinah the Movie 2

Tetot telah berusaha mencari maklumat lanjut mengenai seteru Tedi.

Apa pandang-pandang.. Ada hutang?
Kisah benar di kiriman, "Tedi merajuk"

Kawan-kawan tentunya telah lupa siapa musuh Tedi tu kan? Biasalah, tak comel maka orang susah nak ingat. Lainlah kalau macam Tedi yang cute ni, semua orang ingat.

Tetot menyambung usaha mengintip pergerakan Sakinah dan berjaya mencuri video yang amat berharga ini daripada adik lelaki Master a.k.a Pak Anjang kepada Sakinah.

Diharapkan dengan adanya video ini, kelemahan Sakinah akan dapat dikesan!


Ulasan

  1. okay budak kecik tu sumpah comel. pipi dia macam macaroon. rasa nak makan !

    hehe hai tedi :3

    BalasPadam
  2. geramnye tengok.. rasa nak gigit2 je pipi dia.. hehe..comel sgt!

    BalasPadam
  3. Wak Gelas, Bro Zakirasli, Kak Aida: comel tang mana tu? macam pelik je ni...

    Kak Ila Syamila & Kak Aisya: apa ke pelik kalau comel digigit? Nasib baik xde anjing nak gigit Tedi.

    Bro Terbelog: ha'ah, nama dia Nurshakinah, panggil Sakinah je. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan.
Tedi budak baru belajar, salah tak salah tolong komenkan.