teruna dan dara saling berharap, namun tidak berani meluahkan... video gratis cewek bugil Indonesia, 62 MB.

Aku tidak pernah berani luahkan apa yang ada di dalam jiwa

Ku pendamkan walau ianya bergelora

 

Walau ku cuba, percayalah ku mencuba

Tetap sebahagian diriku menahannya

Membuatku ragu jika dirimu menyedarinya?

Mungkin kau takkan pernah sedar...

 

Rasa ini amat pedih

Namun takkan ku suakan padamu

Aku rasa aku adalah peminat rahsia

Ya.. mungkin itu gelaran tepat buat diriku

 

Aku tidak tahu apa yang membuatkanku menyukai dirimu

Aku hanya tahu siang malam terbayangkanmu

 

Mungkin kerna gayamu?

Atau kerna keseksianmu?

Atau atas kegembiraan yang hadir padaku apabila kau hampir denganku...

 

Mungkin saja kerana senyumanmu

Atau cara dikau menyebut namaku

Membuatkan ku berasa mengenalimu anugerah terindah buatku

 

Aku rasa takkan pernah tahu jawapannya

Kerna dikau takkan sedari perasaanku, kehadiranku

Dan aku takkan mampu meluahkan

Cukuplah sekadar menjadi peminat rahsia