Sakinah peraga kerusi bean bag

Beli beanbag berharga RM 299 di Giant Nilai..


Mahal tak kerusi tu? Mahal kan?

Tapi Mommy telah berjaya membeli 2 biji dengan harga RM 299 sebiji dan beli lagi sebiji dengan harga RM 1.

Ye... betul... RM 300 dapat 2 biji sahaja.

Ada yang bertanya ada lagi tak bean bag tu? Tak pastilah ada lagi atau tidak.

Baru Tedi sedar yang bean bag ni menjadi kegilaan zaman kini.

Tapi bukan pasal pembelian bean bag tu yang Tedi nak kecohkan, sebaliknya perangai mengada-ngada si Sakinah dengan bean bag yang Mommy beli tu.... benci...

Kaki pendek ada harapan nak duduk atas kerusi tu... sungguh tak sedar diri si minah ketot ni...

Ewah, yang hitam dia dah bolot, yang merah pun dia nak juga?

Baby Sakinah relaxing on black bean bag chair at Sepang, Selangor, Malaysia.
Alah, setakat jejak hujung kaki je... nak riak pula...



Baby Sakinah on red bean bag chair at Sepang, Selangor, Malaysia.
Wawawa... bestnya dia baring-baring macam bos...
 Mengada-ngada kan si Sakinah tu? Tedi dah agak dah kawan-kawan di luar sana pun mesti meluat tengok aksi dia tu...

Eeeeeeeiii...

Oh ya.. esok Mommy nak berlepas ke Korea Selatan, diharapkan semuanya berterbangan lancar... amin.


  • Red and black bean bag chairs Malaysia
  • Kerusi bean bag murah Malaysia
  • Baby Sakinah duduk atas bean bag.

Ulasan

  1. Uikkss... comey nyer dia... rambut krinting... :D.

    BalasPadam
    Balasan
    1. rambut Tedi lebih kerintinng daripada rambut dia tu... :P

      Padam

  2. 2 biji RM300, empuk dan lembut, kalau terlena atasnya waktu malam boleh terlajak esok pagi sampai matahari naik satu galah...hahahahaha..memang berbaloi harganya tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak lena sangat sebab tak muat duk atas beanbag tu :)

      Padam

Catat Ulasan

Buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan.
Tedi budak baru belajar, salah tak salah tolong komenkan.