Sakinah kemas rumah

Minggu kepas cik Sakinah datang rumah kami.


Tedi tak pastilah apa tujuan utama beliau mengunjungi kami, tapi beliau tampak menyibukkan dirinya di sini.

Di antara aktiviti beliau adalah tolong mengemas rumah.

Ada gaya professional mengemas barang ni. Tekun dan berdedikasi pula tu.

Sedang kemaskan meja yang penuh dengan barang-barang. Lepas ni mesti "bersih" meja tu Sakinah kemaskan. Mana dia boleh tengok meja penuh dengan barang, mesti nak kemas.

Ulasan

  1. rileks je dia buat kerja.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang relax, yang tak relax nye Tedi la...

      Padam
  2. mmg 'kemas'! hehe. kalau kt rumah sy ni kucing2 pulak yg rajin mengemas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bagusla ada kucing yang pandai mengemas, kan akak kan?

      Padam

Catat Ulasan

Buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan.
Tedi budak baru belajar, salah tak salah tolong komenkan.