Catatan

Tunjukkan catatan dari November, 2012

Kalendar Persekolahan 2013

Imej
Mungkin tak ramai perasan kalendar cuti sekolah ni, Tedi pun kurang periksa juga. Cuma kali ni semangat sikit nak tahu berapa banyak hari boleh cuti pada tahun depan.

Murid-murid macam Tedi ni mungkin bersemangat untuk bercuti.

Ibu bapa pula mungkin sibuk juga nak rancang percutian, atau rancang nak hantar anak mereka ke mana sempena musim cuti.

Para pengusaha kem motivasi pula mungkin sibuk merancang aktiviti perniagaan mereka pada musim depan.

Semua orang dengan idea masing-masing...

Tedi pula sibuk merancang bila masanya sesuai untuk Tedi berhibernasi.


Perang: Rohingya di Myanmar, 1 Nov 2012

Imej
Kesian kan diorang ni? Nasib baik la bangsa Tedi takde yang kejam macam sapa-sapa yang tindas diorang ni ...